Wat mag mijn kind eten en drinken tijdens het speelkwartier?

Er mag niet gesnoept worden tijdens het speelkwartier. ‘Verantwoorde’ koeken zoals Liga en Sultana zijn toegestaan, evenals wat drinken. Liever geen koeken met chocola of andere zoetigheden! Indien u ook drinken meegeeft, mogen dat alleen niet-koolzuur-houdende dranken of Chocomel zijn. Wat wel kan zijn vruchtensappen, yoghurtdrink, melk e.d. in een beker of een pakje. Kijk voor de uitgebreide regels in onze schoolgids, deze kunt u vinden bij de documenten.

Wij proberen ook de afval van het verpakkingsmateriaal terug te dringen. Dat betekent: zoveel mogelijk de koeken in plastic doosjes meenemen en het drinken thuis uit een literpak/fles overgieten in een beker. Zorg er wél voor dat er een naam op staat: op het bakje, pakje of zakje! Hartelijk dank voor uw medewerking.